Serviciul www.efloraria.ro este furnizat de către S.C. STARRISE S.R.L.
Date de contact:
• E-mail: office@efloraria.ro
• Telefon: 0743 542 338 (tarif normal pentru rețele mobile)
• Adresă: Str. George Sand, Nr. 2A, Ap. 4, Alba Iulia, Alba
• Cod Unic de Înregistrare (CUI): 50852939
• Număr înregistrare: J2024039615006
www.efloraria.ro reprezintă o platformă de comerț online care permite achiziționarea de produse prin intermediul site-ului sau prin telefon.
Produsele disponibile pe www.efloraria.ro sunt noi.
Întregul conținut și design al site-ului www.efloraria.ro, precum și orice material asociat trimis de utilizatori prin e-mail sau furnizat prin alte metode (inclusiv articole, descrierea produselor și alte informații), sunt protejate de legislația privind drepturile de autor.
Acestea aparțin S.C. STARRISE S.R.L. și/sau colaboratorilor săi, atunci când acest lucru este precizat în mod explicit.
Este interzisă utilizarea, reproducerea sau distribuirea materialelor de pe site fără acordul prealabil scris din partea Societății.Este permisă, însă, crearea de linkuri către pagina principală a site-ului www.efloraria.ro, cu condiția ca aceste linkuri să nu prezinte site-ul într-o lumină negativă, înșelătoare sau defăimătoare.
În cazul în care aveți întrebări sau reclamații legate de drepturile de proprietate intelectuală, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la office@efloraria.ro.
Accesul la www.efloraria.ro este gratuit, iar simpla navigare pe site nu necesită înregistrare. Totuși, pentru a beneficia de anumite funcționalități ale site-ului, cum ar fi achiziționarea produselor, abonarea la newsletter, primirea de SMS-uri informative sau gestionarea comenzilor, este necesar să vă creați un cont de utilizator. Înregistrarea presupune acceptarea Termenilor și Condițiilor site-ului și a Politicii de Confidențialitate. Aceste documente reglementează relațiile contractuale dintre utilizatori și S.C. STARRISE S.R.L..
Este important să verificați periodic Termenii și Condițiile, deoarece aceștia pot suferi modificări. Dacă nu sunteți de acord cu aceștia, vă rugăm să nu mai utilizați serviciile oferite de www.efloraria.ro. În momentul utilizării acestui site, sunteți responsabil pentru menținerea confidențialității datelor de acces la contul dumneavoastră și pentru orice acțiuni efectuate în contul respectiv.
www.efloraria.ro își rezervă dreptul de a suspenda conturi de utilizatori sau de a modifica/elimina conținutul disponibil pe site, inclusiv texte, imagini sau linkuri, la discreția noastră.
Pentru detalii suplimentare privind modul în care gestionăm datele personale ale utilizatorilor și politica noastră de confidențialitate, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate.
Pentru a cumpăra produse de pe www.efloraria.ro, trebuie să parcurgeți următorii pași:
1. Alegerea produselor dorite.
2. (OPȚIONAL) Crearea unui cont de utilizator pe site.
3. Introducerea detaliilor de livrare.
4. Introducerea detaliilor de facturare.
5. Finalizarea plății produselor comandate.
Plata se poate efectua online cu cardul sau prin transfer bancar/ordin de plată. Prețul total va include produsul ales, TVA-ul (Dacă este cazul) și costul livrării.
Prin plasarea unei comenzi online sau telefonice, sunteți de acord cu metodele de comunicare utilizate de site, inclusiv telefonic sau prin e-mail.
Pentru o livrare corectă, vă rugăm să completați corect și complet datele beneficiarului. În cazul în care există erori în aceste informații, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierile livrării cauzate de informații incomplete.
G.1. Prețuri
Toate prețurile afișate pe www.efloraria.ro sunt finale, cu excepția cazurilor în care se menționează altfel.
Prețurile pot reflecta sugestii ale producătorilor sau estimări ale prețurilor standard din industrie și pot să nu fie cele mai competitive în anumite perioade sau segmente de produse.
G.2. Reduceri și Promoții
Reducerea aplicată pe site este valabilă doar pentru produsele florale (buchete și aranjamente florale). Reducerile nu se aplică altor produse, cum ar fi vaze, coșuri, accesorii. Voucherele de reducere nu pot fi combinate cu alte reduceri.
G.3. Modalități de plată
Pentru plata produselor, aveți la dispoziție mai multe opțiuni: plată online cu cardul, transfer bancar/ordin de plată. Dacă ați optat pentru plata prin transfer bancar, veți primi detaliile necesare pentru efectuarea plății, inclusiv o factură detaliată, și un e-mail de confirmare a comenzii.
Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii și alte tipuri de conținut pe site, cu condiția ca acestea să nu fie ilegale, obscene, defăimătoare sau să încalce drepturi de proprietate intelectuală.
www.efloraria.ro își rezervă dreptul de a modifica sau șterge conținutul postat, dar nu are obligația de a monitoriza toate materialele. Prin postarea de conținut, utilizatorii cedează drepturi de proprietate intelectuală asupra materialelor respective.
www.efloraria.ro nu poate fi responsabilă pentru întârzieri sau erori cauzate de factori ce nu depind de controlul său, cum ar fi erori tehnice sau situații de forță majoră (ex: viruși, acces neautorizat în sistem, etc.).
www.efloraria.ro poate afișa reclame proprii și ale unor terți, iar utilizatorii își exprimă acceptul pentru a primi astfel de comunicări comerciale.
www.efloraria.ro respectă drepturile de proprietate intelectuală ale terților și poate șterge sau modifica materialele care încalcă aceste drepturi. Dacă observați încălcări, vă rugăm să notificați www.efloraria.ro prin e-mail la office@efloraria.ro
Serviciile oferite de S.C. STARRISE S.R.L. prin intermediul site-ului www.efloraria.ro sunt reglementate de legislația în vigoare din România. Utilizatorii acceptă că orice dispută sau problemă legată de utilizarea site-ului va fi supusă reglementărilor legale aplicabile în România.
În cazul unui litigiu, părțile vor încerca mai întâi o soluționare amiabilă a conflictului, printr-o negociere directă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea plângerii. Dacă soluționarea amiabilă nu este posibilă, litigiul va fi supus instanțelor competente de pe raza municipiului Alba Iulia, conform prevederilor legale în vigoare.
S.C. STARRISE S.R.L. își rezervă dreptul de a opera modificări asupra prețurilor și caracteristicilor produselor afișate pe www.efloraria.ro, fără o notificare prealabilă, în orice moment.
De asemenea, www.efloraria.ro își rezervă dreptul de a modifica oferta de produse sau de a suspenda temporar sau permanent disponibilitatea acestora. Prețurile și datele tehnice afișate pe site sunt informative și nu constituie o obligație contractuală.
În anumite cazuri, fotografiile produselor pot fi utilizate doar cu titlu de prezentare și pot exista diferențe între acestea și produsele efective.
Pentru a menține florile și plantele în stare bună cât mai mult timp, vă recomandăm următoarele instrucțiuni de îngrijire:
1. Pentru buchetele de flori:
• Puneți florile într-o vază curată, suficient de mare, imediat după primire.
• Schimbați apa zilnic și asigurați-vă că apa rămâne limpede. Dacă apa devine tulbure, schimbați-o imediat.
• Păstrați florile într-un loc răcoros, ferit de soare direct și de curenți de aer.
2. Pentru aranjamentele florale cu burete:
• Asigurați-vă că buretele rămâne umed în permanență. Florile absorb apă din burete.
• Evitați mișcarea aranjamentului pentru a preveni deteriorarea acestuia.
• Păstrați aranjamentul într-un loc răcoros și ferit de soare direct.
3. Utilizarea conservantului pentru flori:
• Dizolvați plicul de conservant într-o jumătate de litru de apă curată.
• Tăiați coțofele florilor în diagonale cu aproximativ 2 cm înainte de a adăuga apă.
• Utilizați conservantul doar pentru florile tăiate și în timpul schimbării apei.
Conform OUG 34/2014, produsele perisabile, precum florile, nu pot fi returnate.
Totuși, alte produse neperisabile, precum vaze, jucării și cosuri, pot fi returnate conform următoarei proceduri:
• Returnarea produselor se poate face prin curier, la adresa: Str. George Sand, nr 2A, Alba Iulia, Alba
• Costul transportului de retur va fi acoperit de www.efloraria.ro.
• În coletul de retur trebuie să fie incluse toate documentele primite inițial și o adresă semnată, în care se specifică dorința de returnare a produsului, împreună cu contul bancar pentru restituirea sumei achitate.
• Returnarea produsului trebuie să se facă într-un termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.
• Banii vor fi rambursați integral în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului de retur și a documentelor necesare.
S.C. STARRISE S.R.L. garantează că produsele comercializate pe www.efloraria.ro sunt conforme cu descrierea acestora și că respectă standardele de calitate prevăzute de legislația în vigoare.
În cazul în care un produs nu este conform cu contractul de vânzare-cumpărare (de exemplu, dacă nu corespunde descrierii sau are defecte), utilizatorul poate solicita înlocuirea sau returnarea produsului.
Garanția de conformitate se aplică în termen de 2 zile de la livrarea produsului. Florile beneficiază de o garanție de prospețime de 5 zile, cu condiția respectării instrucțiunilor de îngrijire care însoțesc produsele.
Produse perisabile: Florile, plantele și produsele alimentare nu beneficiază de garanție în conformitate cu Ordonanța nr. 21/1992 și alte reglementări aplicabile. Cu toate acestea, www.efloraria.ro se angajează să ofere produse proaspete și de calitate.
Toate produsele comercializate pe site beneficiază de garanții conform legislației românești și sunt acoperite de politica comercială a S.C. STARRISE S.R.L.. În cazul în care produsul are defecte, utilizatorul va beneficia de suportul necesar pentru a returna produsul sau a solicita înlocuirea acestuia.