Acest ghid îți va arăta pașii simpli pentru a găsi un produs, a-l vizualiza și a plasa o comandă pe site-ul EFLORĂRIA.RO
• Dă click cu mouse-ul pe categoria dorită din tab-ul MAGAZIN de sus pentru a vizualiza toate produsele disponibile pe www.efloraria.ro
• Toate categoriile pot fi accesate direct prin click.
• Alege buchetul/aranjamentul care te interesează din lista de opțiuni.
• Analizează cu atenție detaliile produsului pentru a te asigura că este ceea ce îți dorești.
• Selectează numărul de buchete/aranjamente (această opțiune poate să nu fie disponibilă dacă există doar un singur produs în stoc).
• Dacă ai ales buchetul dorit, apasă pe butonul „Adaugă”.
• Verifică Coșul de Cumpărături utilizând butonul din dreapta sus.
• Poți modifica numărul de produse din Coș folosind butoanele sau le poți șterge dând click pe butonul „Șterge”.
• După ce ai terminat cu modificările, apasă pe butonul „Comandă”.
• Dacă ai deja un cont pe www.efloraria.ro, te poți autentifica apăsând pe "omulețul" din partea de sus a paginii.
• Dacă nu ai un cont, poți finaliza comanda fără cont sau îți poți crea unul oricând dorești.
• Completează cu atenție datele tale de client, în special numărul de telefon.
• Completează cu atenție datele necesare pentru livrare(destinatar), în special numărul de telefon.
• Unele câmpuri sunt obligatorii.
• Poți adăuga notițe suplimentare legate de comanda ta (orice informații utile pentru livrare).
• După completarea datelor, verifică detaliile sǎ fie introduse corect.
• Citește cu atenție Termenii și Condițiile și apasă pe butonul următor „Pasul următor”.
• Introdu detaliile de facturare. Dacǎ ești persoanǎ juridicǎ, apasǎ pe căsuța "Persoanǎ juridicǎ".
• Introdu detaliile de card (plata este 100% securizatǎ prin serviciul STRIPE - nu sunt salvate datele pe nicio platformǎ inclusiv platforma www.eflorǎria.ro).
• Dacă ai un Cod Promo, introdu codul în câmpul din dreapta „DISCOUNT” și apasă pe butonul "APLICǍ".
• Dupǎ ce ai verificat sumarul comenzii și produsele din comandǎ, apasǎ butonul "Plătesc cu cardul" sau butonul "Apple Pay/Google Pay".
• Așteaptă câteva secunde până când apare mesajul de confirmare a comenzii.
• Adițional, vei primi un email de confirmare a plǎții și a comenzii.
• În cazul în care apare vreo problemă, te rugăm să ne contactezi telefonic sau pe e-mail pentru asistență.