Program
L-V 08:00-20:00  S-D 09:00-18:00
Unde livram
Cart Icon
Fact Icon
Livrare gratuită
Livrăm gratuit la domiciliu
Fact Icon
Plați securizate
Plătești în siguranță cu orice card bancar
Fact Icon
Livrare rapidă
Livrare în 2 - 6 ore
Fact Icon
Flori care durează
Calitate și prospețime
Fact Icon
Discreție
Poți comanda anonim
Întrebari frecvente

Întrebări frecvente efloraria.ro

Comenzi flori online - Cum comand?

Cum pot face comanda de flori?

Comenzile de flori se pot înregistra prin mai multe canale de comunicare: direct pe platforma online, prin e-mail, telefonic, prin intermediul chat-ului sau prin intermediul aplicației WhatsApp.

Pot comanda flori telefonic?

Desigur, comenzile de flori pot fi realizate telefonic la următoarele numere de contact: 0743 542 338

  • Vel velit nunc lacus semper. Aenean amet orci urna accumsan eros ultrices sollicitudin.
  • Placerat diam erat at pretium. Eu eu tortor odio id in elementum et.
  • Viverra scelerisque facilisis egestas ipsum amet in sit faucibus morbi.
Pot comanda flori din străinătate?

Da, comenzile de flori pot fi realizate atât din țară, cât și din străinătate.

Am nevoie de adresă de mail pentru a comanda flori?

Da, adresa de e-mail este necesară pentru plasarea unei comenzi de flori. Totodata, vei primi factura pe email odată ce s-a livrat comanda.

  • Vel velit nunc lacus semper. Aenean amet orci urna accumsan eros ultrices sollicitudin.
  • Placerat diam erat at pretium. Eu eu tortor odio id in elementum et.
  • Viverra scelerisque facilisis egestas ipsum amet in sit faucibus morbi.
Pot plasa comandă de flori dacă nu am adresa de livrare dar am numărul de telefon al destinatarului?

Comanda poate fi plasată fără adresa de livrare, iar operatorii noștri vor contacta destinatarul pentru a stabili adresa. De asemenea, adresa nu va fi transmisă clientului, din motive ce țin de confidențialitatea datelor.

  • Vel velit nunc lacus semper. Aenean amet orci urna accumsan eros ultrices sollicitudin.
  • Placerat diam erat at pretium. Eu eu tortor odio id in elementum et.
  • Viverra scelerisque facilisis egestas ipsum amet in sit faucibus morbi.
Ce date trebuie să furnizez pentru a plasa o comandă online?

Pentru plasarea unei comenzi de flori se vor furniza următoarele informații:
Date client: nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail.
Date destinatar: nume, prenume, număr de telefon, adresă de livrare.
Mesaj felicitare: textul dorit pentru felicitarea ce va însoți florile.
Metoda de plată aleasă: plata online cu cardul, Apple/Google PAY etc.
Data de livrare: ziua și ora preferată pentru livrarea florilor.
Produsele comandate: buchete, aranjamente sau alte produse selectate.

Livrare flori - Cum livrați florile și aranjamentele florale?

Livrați flori prin curierat?

În niciun caz nu! Designerii noștri pun accent pe detalii și de aceea florile și cadourile sunt livrate de către curieri proprii, special pregătiți pentru a crea o surpriză florală de neuitat.

Cum se livrează comenzile de flori?

După plasarea comenzii, buchetele de flori, aranjamentele sau coșurile de flori sunt livrate prin serviciul propriu de curierat, în 2-6 ore, oriunde în Alba Iulia și împrejurimi.

Pot ridica florile din florărie/shop?

Pentru moment, produsele nu pot fi ridicate din florărie, însă efloraria livrează gratuit în Alba Iulia și împrejurimi.

În cât timp se livrează comenzile și în ce intervale orare?

În mod normal, comanda va fi livrată în maximum 6 ore de la plasare. De asemenea, comanda poate fi livrată într-un interval ales. Comenzile de flori se livrează pe doua intervale orare (acestea pot suferi modificări în timpul sărbătorilor legale sau altor evenimente naționale):
• 08:00 - 14:00
• 14:00 - 20:00

Destinatarul comenzii de flori este sunat înainte de livrare?

În anumite situații, clientul va fi contactat telefonic în prealabil, în cazul în care colegii noștri nu reușesc să ajungă la destinatar. Dacă nu sunt probleme din partea clientului, colegii noștri vor contacta telefonic destinatarul, pentru a păstra surpriza intactă.

Cum se achită comanda de flori și aranjamente florale?

Cum se pot plăti comenzile de flori?

Comenzile de flori se pot achita cu cardul online (prin intermediul platformei STRIPE sau NETOPIA Payments), prin Apple Pay/Google Pay

Plata cu cardul este securizată?

Da, plata cu cardul este securizată, banii se extrag prin intermediul platformei STRIPE sau NETOPIA Payments și nu se înregistrează datele de plată.

Întrebări generale

Florile și aranjamentele florale se livrează ca în pozele de pe website?

Toate fotografiile de pe website sunt reale, realizate în studioul efloraria și au titlu de prezentare.

Florile și aranjamentele florale pot suferi modificări?

De cele mai multe ori, produsele nu suferă modificări.

În unele cazuri, precum cele de lipsă de stoc, produsele pot fi înlocuite cu altele de aspect și valoare asemănătoare. Pentru aceste modificări, este necesar acordul clientului, care va fi contactat și informat de către operatorii efloraria.

Pot trimite anonim buchetele de flori sau aranjamentele florale?

Da, avem opțiune de anonimat pe care o puteți bifa în cadrul formularului de comandă sau o puteți specifica operatorilor efloraria în cazul în care plasați comanda pe e-mail, telefonic, pe chat sau WhatsApp.

Buchetele de flori conțin ambalaj?

Buchetele de flori și produsele efloraria se livrează în modul în care sunt prezentate pe site. Prin urmare, dacă în fotografii acestea conțin ambalaj, se vor livra cu ambalaj.

Se emite factură pentru comenzile de flori online?

Pentru orice comandă de flori se emite factură fiscală, care va fi transmisă în format electronic prin e-mail, odată ce livrarea a fost efectuată.

Se poate emite factură pe persoană juridică?

Desigur, factura se poate emite pe persoană juridică, prin bifarea căsuței „Doresc factură pe persoană juridică” și completarea cu datele companiei în momentul plasării comenzii.

Reclamații

Cum pot face o reclamație?

Suntem aici pentru a te ajuta. Ești un client foarte important pentru noi și de aceea te invităm să discuți cu noi orice problemă ai, iar noi le vom rezolva cu siguranță împreună, în cele mai bune condiții!

În cât timp se soluționează o reclamație?

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 14 zile lucrătoare, însă acest termen poate diferi în funcție de rata de răspuns a clientului. Facem însă toate eforturile necesare pentru a soluționa reclamațiile în cel mai scurt timp.

Cum pot returna un produs?

Conform termenilor și condițiilor site-ului:
• Produsele perisabile nu se pot returna: flori proaspete (buchete, aranjamente, coșuri flori, inimi de flori, sculpturi florale), flori cu rădăcină (plante), și altele.
• în termen de maxim 24 de ore ne poți sesiza eventualele probleme legate de produsele perisabile.

GDPR - Protecția datelor cu caracter personal

Cum sunt gestionate datele mele?

Pentru mai multe informații legate de protecția datelor, vă rugăm să consultați pagina oficială www.efloraria.ro/confidentialitate. Aici veți găsi detalii referitoare la cum sunt gestionate și protejate datele personale.

Cine are acces la datele mele personale?

Daca sunteți client al efloraria.ro, noi prelucrăm datele d-voastră cu caracter personal astfel:
Terții care au acces la date sunt:
• procesatorii de plăți (STRIPE, NETOPIA Payments, Apple Pay, Google Pay),
• serviciile de e-mail marketing (MailChimp, și alții),
• serviciul de hosting al website-ului

Pentru mai multe informații legate de protecția datelor, vă rugăm să consultați pagina oficială www.efloraria.ro/confidentialitate. Aici veți găsi detalii referitoare la cum sunt gestionate și protejate datele personale.

Icon
Descoperă eflorăria

Urmărește-ne pe @efloraria pentru actualizări zilnice cu cele mai recente buchete de flori și aranjamente florale.

Insta ImageIconInsta ImageIconInsta ImageIcon